PowerPC Debian'cıdan merhaba...

Merhaba,
Bir süredir Fazlamesai.net dolaylarında dolaşıyorum. PowerPC Debian
olayını şu anda AmigaOne (G3 600) ile sürdürüyorum. Evet, yanlış okumadınız!
Haberiniz belki var belki yok ama, yeni bir Amiga anakartı çıktı ve şu
an yeni Amiga OS beta testi için kullanıyoruz.
Recai beye (aka m1a2)hazırlamış olduğu Debian 3.0'da Türkçe yazısından ötürü
çok teşekkür ediyorum. İlaç gibi geldi terimi sanırım hissiyatımı anlatabilir :)
Uzun lafın kısası, güzide bir Debian ve FM ortamına dahil olabilmek sevindirici.
Görüşmek üzere...