Re: Herkes icin GNU/Linux

* KIVILCIM Hindistan <sundance@blackstart.org> [2003-03-18 15:23:11+0200]
> Debian'ın türkçeleştirilmesi konusunda Recai Öktaş (m1a2) oldukça uzun bir
> mesafe katetti, şu makaleyi de paket haline getirdi
> http://www.fazlamesai.net/makale.php3?sid=1079

Sevgili Kivilcim, pesinen tisortumu istedigimi belirteyim once,
gumburtuye gitmesin :)

Kucuk bir duzeltme, paket henuz bitmedi, Murat'la uzerinde calisiyoruz.
`debian-sgml'e cevrilmesi ve FM uslubundan daha resmi bir HOWTO
uslubuyla yazilmasi gerekiyor. Paketin ismi `doc-user-tr' olacak. Asil
amac `user-tr', HOWTO'da anlatilan ayarlari -ve muhtemelen daha
fazlasini- heuristic olarak gerceklestirecek bir debconf script'i. Bu
script cok ilkel halde yazildi aslinda, fakat epey bir isi var daha. Su
an script'i turlu degisikliklere dayanikli hale getirecek bir yapi
uzerinde duruyorum (`work around'larin sistematik olarak uygulanmasi
gibi) Son anda bir `perl' degisikligi yapilmayacaksa shell script'i
olacak. Asgari duzeyde calisabilir hale gelir gelmez, listeye
gonderecegiz. Kalanini ise hep beraber hallederiz...

--
Recai