Re: Belgeler.org paketi

Selam,

Böyle güzel önerilere açýðýz her zaman.

Sadece anasayfa.html deðil, index.html de var. Ben moziila
kullanmadigimdan aliskanlikla oyle dedim. Yoksa asil erisim yolu
/usr/share/doc/belgeler-html/index.html

þeklindedir.

Desktop icon olayi aklima gelmemiþti, buna bir bakacaðým.

Paket adýnýn belgeler-dtd olmamasý gerektiði konusunu anlayamadým,
mutt programýnýn da debian paketinin ismi mutt'tur sonuç olarak.
belgeler-dtd paketinde kate eklentilerini tutar, belgeleri,
belgeler-html'de devam ettiririz. Belki belgeler-sgml içerisinde sgml
hallerini verebiliriz.

Paketin geliþtirimi zaten devam etmekte. Tüm öneriler doðrultusunda son
haline kavuþturduktan sonra ana Debian arþivine upload ederiz.