Re: Belgeler.org Debian paketi

* Murat Demirten <murat@debian.org> [2003-03-11 17:56:04+0200]
> Bunlari deb paketi haline getirecegim. Tek bir paket buyuk olabilir,
> belirli kriterlere gore ayri paketler olusturmak ve hepsinin yuklenmesini
> saglayacak bir virtual paket yaratmak da olasi secenekler arasinda. Bu
> konuda onerileriniz varsa konusup paketlemeyi nasil yapacagimiza karar
> verelim.

Dokumanlar buyuklugunu ben de kabul ediyorum, fakat bunlari kategorize
etmek dogru olmaz diye dusunmekteyim. Soyle birsey yapilabilir. `html'
ve `plain text' olarak iki paket hazirlanabilir. (Bu sekilde kullaniciya
nisbi olarak daha kucuk boyutlu bir text paketi secme imkani sunulmus
olur.) Yalniz bu text versiyonun html2text ile degil de docbook
uzerinden cevrilmesini oneririm. (Docbook kaynaklari hemen hazir degilse
text paketi daha sonra da cikarilabilir.)

--
Recai Oktas <roktas@omu.edu.tr>