re: window manager

merhaba,

öncelikle ilgilendiginiz tesekkürler.. dediklerinizi yaptim.. patch'leri
gerekli yerlere yerlestirdim. reboot edip denedim. nihayet (wmaker
istesemde) gnome geldi. son ayar olan #do-not-use-x-session-manager'in
önündeki #'i kaldirdip tekrar reboot ettim ama bu sefer x'i açamadi. baska
bir islem yapmama gerek varmiydi ? eksikmi yaptim ?
tesekkurler..

http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?archive=no&bug=168347

roktas@omu.edu.tr>