Re: apt & metacity

Merhaba,

>    apt ile bir paket kurunca bagimli
> baska paketlerde kuruluyor.Kurdugum paketi
> ve bagimli paketlerini (tabi baska
> paketlerden dolayi kalmasi gerekenler hariç
> :)))
> hep beraber kadirabilecegim bir komut var
> mi?

Paket kurma ve kaldirma islemlerini istedigin ayrinti duzeyinde
gerceklestirmek icin `dselect'i kullanabilirsin. `dselect'te bir
paketi kurmak ( + tusu) veya kaldirmak uzere (purge) isaretlediginde (
_ tusu yani underscore) otomatik olarak onerilen paketler de
isaretlenecektir. Bir baska ve daha yeni bir yontem aptitude veya
synaptic kullanmak olabilir. Mesela `aptitude --purge <paket>' komutu
paketin kaldirilmasi sirasinda paket kurulurken otomatik olarak
kurulan oneri paketlerini de (tabii bunlar bir baska paketin
bagimliligi degilse) gozonune alir.

>    gnome2 kurdum ama metacity yi sadece root iken
> kullanabiliyorum.Kullanici ile metacity'i
> kullanmak için ne yapmaliyim?
>    tesekkürler.

Bunu anlayamadim. Bu durum diger gnome2 uygulamalari icin de gecerli
mi? Normal kullanici olarak calistirdiginda tam olarak nasil bir hata
mesaji aliyorsun?