Re: window manager

Selam,

Debian bir "alternatives" sistemine sahiptir. Bu sistem ile benzer
amaclari gerceklestiren alternatif uygulamalar arasindan secim
yapabilirsiniz. Basit olarak sembolik link mekanizmasi uzerine kurulu bu
sistemin nasil calistigini ogrenmek icin
ls -l /etc/alternatives
demeniz bile yeterli olacaktir.

Öntanimli degerleri asagidaki gibi degistirebilirsiniz. Ornegin default
editoru degistirmek icin

update-alternatives --config editor

komutunu verdiginizde karsiniza editorlerin bir listesi cikacak ve
buradan secim yapabileceksiniz.

Gene window manager icin

update-alternatives --config x-window-manager

komutunu vermeniz yeterli olacaktir.