Re: Jessie Cinnamon, LMDE eller?

Jag kör Debian med Gnome. Det är trevligt och lätt att köra med enbart tangentbord. Lite tungt kanske, särskilt eftersom jag huvudsakligen kör på datorer från fastighetens soprum.

Gnome är mer eller nödvändigt för mig eftersom Gnome color manager är en förutsättning för min grafiska produktion.

Mvh Staffan