Re: LAS: 10 min till play

Den 4 oktober 2015 21:39 skrev August Karlstrom <fusionfile@gmail.com>:
> Jag kör (givetvis) Debian Stable. Vad är det för funktioner i senare
> versioner av Firefox som man inte kan vara utan?

For att ex.v kunna titta pa SVT utan att anvanda Flash, sa maste man
enligt SVT ha version 40 eller senare. Hade man inte behovft ha Flash
for att titta pa LAS Live, sa hade jag skippat Flash helt och hallet.

Men jag borjar faktiskt trottna pa LAS, eftersom dom iss enbart visar
sin IRC sida i progrannet. Helt enkelt trakigt tycker jag !!

--
/Rolf