Re: LAS: 10 min till play

On 2015-10-04 20:00, Rolf Edlund wrote:
Den 4 oktober 2015 16:18 skrev August Karlstrom <fusionfile@gmail.com>:
Är det inte så att du behöver godkänna att Flash används på grund av att du
har en daterad Flashversion. Eller har du någon tilläggsprogram som
blockerar Flash? (Jag använder för övrigt Iceweasel som är Debians
omprofilerade version av Firefox).

Na, nagot tillaggsprogram har jag inte.

Du har nog ratt i, att det aven beror pa att jag anvander en daterad version.

Tyvarr ligger Iceweasel flera versioner efter FF. Iaf sa lange man kor
Stable versionen. Annars har jag absolut inget emot Iceweasel.

Jag kör (givetvis) Debian Stable. Vad är det för funktioner i senare versioner av Firefox som man inte kan vara utan?

-- August