Re: HTML5 i SVT

Var nyss inne på Tittarservice hemsida, och hittade där deras egen info om det.

     http://www.svt.se/tittarservice/fraga-oss/dialog/848358

Eftersom Iceweasel i Jessie ligger några versioner bakom FF, så får vi
antagligen vänta några år till, innan Iceweasel är uppe i version 40.

Så du menar att du kan se SVT i HTML5, med FF eller Iceweasel. Hur ?
Det fungerar iaf inte för mig.

--
/Rolf