Re: Kör debian men behöver använda paket som kräver Firefox eller Thunderbird

Det skall bara vara namnet och loggan som skiljer.
Debian fick inte använda Mozilla och Thunderbird om de inte uppdaterade som Mozilla ville. Eftersom det är OSS, så forkade Debian dem, och bytte ut fet som inte var öppet, dvs loggan och namnet.

Så det skall vara precis samma. Annars är det en bugg.

Mvh
/Anders