Re: Gnome 3 svår ?

On 06/03/15 10:03, Rolf Edlund wrote:
> Hej!
>
> Skrev ju för ett tag sedan om att killarna i programmet Linux Action
> Show (LAS), att dom sagt att Gnome 3 skulle vara svår att hantera.
> Hittar inte just den video, där killarna hade uttryckt sig så.
>
> Däremot har jag hittat en annan video, där samma killar på nytt säger
> att Gnome3 inte är något för nybörjaren. Den ena killen (Chris) använder
> själv Gnome 3.
>
> Om ni vill se videon, så finns den här: In Defense of Gnome 3
> https://www.youtube.com/watch?v=WMTwVsIWu6Q och börjar ca 42 minuter in
> [...]
Hej,
Personligen tycker jag att Gnome 3 är ganska snygg och cool, men
disfunktionell som arbetsverktyg (speciellt om man använder mer än en
skärm), fattis på funktioner och konfigurationsmöjligheter. Omöjlig att
arbeta arbeta i om man som jag arbetar med flera applikationer samtidigt
på flera skärmar och desktops.

Mvh,
Helgi Örn