Re: Debian 8 är nu släppt

Den 1 maj 2015 07:15 skrev Anders Jackson <anders.jackson@gmail.com>:

> Som vanligt, det är någon annans fel....

:)

> Du kör helst både IPv4 och IPv6, så en byter inte, en kompletterar med
> IPv6-stöd.

Ok. "Tänkte inte på det.."

> Så, sätt upp en tunnel medans du väntar. Kunskapen är nyttig.

Ok, ska se om jag klarar av det. Kanske det finns någon info
någonstans, exakt hur man gör ? Skulle liksom vara lite enklare då.

Btw, har även skickat en förfrågan till vår distributionsleverantör,
när/om vi kan få IPv6 i vårat stadsnät. Får se om dom svarar. För alla
såna frågor, ska man ta med sin tjänsteleverantör. Men när dom inte
har fått någon info, så vad gör man.. :).

--
/Rolf