Re: Debian 8 release

Den 12 april 2015 14:06 skrev Per Andersson <avtobiff@gmail.com>:
> Men Hotell Gästis ligger ju i Varberg!

..och har en välkänd persons porträtt målad på ytterdörren.

En gång när jag gick förbi den dörren, så stog det en "gubbe" utanför,
och sa till mig "vet du vem detta är som är målad här". Nej svarade
jag, eftersom jag då inte visste vem det var. Sen frågade han mig
flera gånger, och fick samma svar.

Efter det så har jag förstått vem "gubben" jag träffade var. Det var
han själv.. :). Gissa om jag kände mig dum, när jag väl kom på det.

--
/Rolf