Re: Debian 8 release

Hej Rolf, m.fl.

Roligt att ni fixar ett event där folk med liknande intresse kan mötas!

Lat som jag är tittar jag gärna förbi om ni bestämmer er för Göteborg
där jag själv huserar. I så fall rekommenderar jag er också att skicka
en notis till "foss-gbg" mailinglistan. Kanske också värt att kolla
db.debian.org efter svenskar och kontakta direkt för att få ihop fler
folk. Så vitt jag vet bör åtminstone Turbo och Luciano hålla till i
göteborgs-trakten. Det är säkert många likt mig själv som inte aktivt
följer debian-user-swedish och skulle uppskatta att slippa få reda på
eventet efter det redan gått av stapeln. ;)

För de som är intresserade av nyckel-signering så är det bara att säga
till så bistår jag gärna.

Vill också passa på att tipsa så ingen missar att GNOME Users And
Developers European Conference (GUADEC) kommer annordnas i göteborg
till sommaren!

Med vänlig hälsning,
Andreas Henriksson

PS. Följer som sagt inte listan och skulle gladeligen mottaga en
påminnelse när alla detaljerna om tid och plats är bestämda!