Re: btsync + lynx

On Mon, 06 Apr 2015 18:02:57 +0200
Sven Arvidsson <sa@whiz.se> wrote:

> Jag vet inte riktigt vad btsync är, men om det är något webinterface
> använder det säkert javascript, som lynx säkert inte klarar, testa
> elinks eller liknande.
>
> _Mängder_ med sidor använder javascript för att rendera gränssnittet,
> och utan det får man bara en blank sida :(

Tack för tipset. Jag testade men Elinks säger att URLen innehåller ett
protokoll "not yet known by Elinks". En koll i källfilen bekräftar
massor av javascript.

Btsync är ett sätt att automatiskt synka diskar över nätet. Själv är
jag inte helt förtjust men windowsmänniskorna älskar det. Och ja, det
är smidigt, bara att erkänna.

/Janne