Re: Debian 8 release

Ifyllt. Jag kan den 25:e och några andra datum - Angående 11:e tycker
jag ju att det skulle kännas lite märkligt att fira utgåvan innan den
verkligen har hänt ... :)

Och angående plats så är det väl mest logiskt att välja platsen där vi
kan minimera antalet som måste resa långt - och med det i åtanke så
lutar det ju mot Göteborg...

Också - angående det - jag kör, så jag kan ordna samåkning om det
skulle bli norrut (Jag bor ju i Halmstad, och kan skulle exempelvis
kunna plocka upp folk på vägen till Göteborg så vi kan dela på
resekostnader).

(Jag toppostar eftersom jag svarar på en toppostning)
mvh
Andreas

-- Andreas Rönnquist