Re: Debian 8 release

Den 2015-04-04 09:30, Andreas Ronnquist skrev:
Vad säger ni Andreas och Roger. Ska vi typ vänta minst en vecka, innan
>vi bestämmer oss för var vi isf ska träffas ?
>
>För min del spelar inte Göteborg eller Halmstad någon roll. Eftersom
>jag har lika långt ( kort :)  till bägge, från Varberg.

Det tycker jag låter bra. I samband med detta kan jag förstås även
erbjuda signaturer av gpg-nycklar om det skulle vara någon som är
intresserad av detta. (Jag är Debianutvecklare).

https://wiki.debian.org/Keysigning

Skulle det vara intressant, även om vi inte skulle bli så många ? I förhoppning, att vi isf blir fler nästa gång.

--
/Rolf