Re: Boxes

Den 8 februari 2015 17:22 skrev Per Andersson <avtobiff@gmail.com>:

> Jaha, jag trodde att du menade att Debian Installer (d-i) skulle göra det.
> Vad Boxes kan eller inte har jag ingen aning om.

Det måste alltså betyda, att just där kan jag lite mer än dig.. ;)

> Hur som helst kan inte d-i gissa språk utan väljer engelska som
> standard.

Jupps, det var just därför som jag tyckte det var så fanastiskt, när
jag upptäckte att Debian hade installerats helt på Svenska i Boxes

Btw, det är nog mer troligt att Boxer kollade vilket språk jag
använder, än att den kollar IP adressen (tror jag).

--
/Rolf