Re: Boxes

Den 6 februari 2015 16:04 skrev Sven Arvidsson <sa@whiz.se>:

> Å andra sidan har GNOME en inbyggd funktion för att spela in
> screencasts, så de kanske kände att det var onödigt att ha samma
> funktion i Boxes.

Du tänker på Control+Shift+Alt+R ? Jo, det är en ganska bra funktion i
Gnome. Tyvärr kan den inte spela in ljud på samma gång..Men den
funktionen kanske kommer fram igenom.

Men även det finns ju en lösning på.

Tycker faktiskt bättre och bättre om Gnome 3. Speciellt 3.14. Men
fönstren tycker jag ser för bedrövliga ut. Som dom såg ut på 90-talet.

Egentligen skulle jag köra CP/M på min slöa laptop.. :).

--
/Rolf