Re: Boxes

Den 4 februari 2015 11:38 skrev Staffan Melin (Oscillator)
<staffan.melin@oscillator.se>:
> Oj, bra tips!

You'r Welcome!

> Hur upplever du prestande och tillförlitlighet?

Tja, eftersom jag alldeles nyss installerat Boxes, så har jag tyvärr
inte äns hunnit starta upp disten jag installerade. Men själva
installationen har iaf fungerat. Antagligen går det även göra en
vanlig manuell installation i Boxer. Har inte hunnit kolla det än.

Kanske det finns någon här, som har bättre erfarenhet av Boxer ?

Om inte Boxer strular på något sätt, så kommer jag antagligen
fortsätta använda den.

--
/Rolf ( f.d Staffan :)