Re: Adobe Flash spelare

Har nu tittat på SVTPlay med Chromium och Pepperflash i minnst 12 h,
och har inte råkat ut för några som helst problem.

Vilket jag inte kan säga om Firefox/Iceweasel med Adobe Flash spelare
(11.2). När jag lämnat den spelande på SVTPlay för några timmar, och
sen kommit tillbaka, så har den ofta slutat spela upp. Det kanske är
den kända låsklicks-syndromet som har har hänt då.. :).

Jag misstänker att problemet här ligger hos Adome Flash spelare ?

(Visserligen har jag hört talas om att Firefox kan krascha lite då och då)

Är detta något som ni andra oxå märkt av ?

--
Rolf