Re: Skicka svar till listan från GMails Webmail

Den 2015-01-07 17:46, Andreas Rönnquist skrev:
Men som sagt, openmailbox är fortfarande intressant. Ska se om jag kan
lägga upp ett konto där.

Ja, främsta anledningen till att migrera till något som openmailbox.org
istället för GMail borde vara uppenbar i dessa Snowden-tider... :)

Jo, är helt enig med dig. Fast jag har ändå beslutat mig för att stanna kvar hos GMail. Vad man än tycker om Google, så har dom mycket att erbjuda. Och jag har haft konto hos dom i flera år, så dom vet nog ändå allt som finns att veta om mig. Som var jag bor, och vilken sko storlek jag har.. :).

Men man kan ju ändå skaffa ett konto hos openmailbox.

Jag hittade den på denna lista över rekommenderade e-posttjänster när
man tänker på sekretess och privatliv:
http://thesimplecomputer.info/free-webmail-for-better-privacy

(Jag har dock inte kontrollerat övriga tjänster på den listan då det
gäller hur den hanterar svar till debian-sändlistor... :)

:)

--
/Rolf