Re: Skicka svar till listan från GMails Webmail

On Sat, 20 Sep 2014 18:14:26 +0200,
Rolf Edlund<rolfewise@gmail.com> wrote:
>Skulle jag i principip kunna göra. Men att ha både webmail och sköta
>det lokalt, är inget som jag känner för. Inte i dagsläget iaf.
>
>Så om det är ett absolut krav att jag enbart svarar till lilstan (när
>jag glömmer att klippa och klistra). Så avbeställer jag hellre debian
>listorna. Vilket jag skulle tycka vore väldigt tråkigt. Om det nu inte
>går att fixa på annat sätt. Eftersom jag enbart prenumererar på
>Debianlistor, så vet jag inte om problemet även finns i andra listor ?
>
>Men du gjorde iaf ett försök Andreas. Det ska du ha all heder åt.

Jag har hittat http://www.openmailbox.org , och dom verkar göra saker
och ting på rätt sätt (både när det gäller SMTP och deras webbmail).
Dom har ett alternativ i sin webbmail för att besvara sändlistor,
vilket det verkar göra på ett korrekt sätt.

Jag tänkte att det kunde vara en god idé att skicka detta hit, då en
del av er kanske är intresserade. (Frågan är dock hur många som är
villiga att byta från gmail).

mvh
-- Andreas Rönnquist
mailinglists@gusnan.se