Re: Var köpa blanka/programmerbara smartkort?

Hej
Jag kan rekommendera följande länk https://github.com/OpenSC/OpenSC/wiki/Supported-hardware-%28smart-cards-and-USB-tokens%29
Där listas många olika typer av kort,

MyEID verkar lovande och kan köpas styckvis. https://github.com/OpenSC/OpenSC/wiki/Aventra-MyEID-PKI-card

Jag kom inte så långt när jag själv testade för ett år sedan, men då använde jag mig utav en feitian PKI USB token. Men det berodde mest på buggar med deras drivers, och den tillverkas inte längre.