Re: Installation utan brandvägg ?

Den 31 oktober 2014 16:54 skrev Tore Ericsson <tore.ericsson@telia.com>:

> Jag skulle knappast våga utan åtminstone en router mellan dator och fiber, men
> har egentligen inte funderat så mycket på riskerna. Kanske kan rekommenderas
> ändå med en inte alldeles nysläppt version där några säkerhetsuppdateringar
> har hunnit läggas in?

Du menar typ v7.7 (eller kommande v7.8) ?

Problemet är inte själva routern. Utan att jag inte vet/bestämt vilken
router jag ska investera mina dyrt förvärvade veckopengar i ?

Idag kan man ju hitta nya routrar för runt en 100 - 150 SEK. Men dom
tror jag är mer eller mindre skräp ?

ASUS routrar vet jag brukar hamna högt i tester.

--
/Rolf