Re: Best practise - hårdvarubyte

On 2 Nov 2014 11:25 +0100, from jason@barbanet.com (Jens Andersson):
> Så vilka andra för- och nackdelar att ta hänsyn till. Dock, jag har
> stora problem att montera RAID-disken när jag kör live-CD, vilket
> naturligtvis är ett måste om jag ska rsyncha hela gamla disken.

Jag skulle nog vilja lösa det problemet först, och reda ut varför det
är problem att montera lagringen på den nya servern. För det kommer du
att behöva göra, förr eller senare...

--
Michael Kjörling • https://michael.kjorling.se • michael@kjorling.se
OpenPGP B501AC6429EF4514 https://michael.kjorling.se/public-keys/pgp