Re: Jessie Tasksel

On 2014-09-22 00:40, Rolf Edlund wrote:
> Installerade senaste Testing. Nu kan man instalera valbar DE från
> Tasksel. Detta är dom val man nu kan göra i Tasksel:

Jag testade detta med gårdagens netinstall för testing.
Jag behövde snabbt och enkelt en virtuall Debian-maskin. Jag valde LXDE,
och allt installerades som det skulle. Men när jag startade LXDE så var
det bara tomt skrivbord med en ikon på, samt en muspekare. Visst kunde
jag starta terminalfönster och så med Win+R, men det var rätt visset att
där inte kom någon meny eller så. Det inspirerar mig än mer att
fortsätta köra Gnome-grejer.

/Joakim
--
 http://www.df.lth.se/~jokke/