Re: Installation av senaste Testing

Den 30 september 2014 17:36 skrev Sven Arvidsson <sa@whiz.se>:

> Det finns en ITP-bugg som fortfarande är öppen, så det arbetas
> fortfarande på den:
> https://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=722316

Tack för infon Sven!

I länken du gav mig, så får jag den uppfattningen att det kommer ta
väldigt lång tid (år?) tills den kommer att släppas. Eftersom det
tydligen är annat som måste fixas först.

Det jag skulle ha användning av programmet, är att kunna skapa nya
kataloger under Dash på ett "enkelt" sätt. Men det går säkert att
lösa, genom att hacka lite kod istället.

--
/Rolf