Installation av senaste Testing

Installerade nyss den senaste Testing (daterad 29/9) i Expert läge.
Innan har det inte varit någon större skillnad att göra en
installation i Expert läge, och en vanlig Installation.

Nu får man en väldigt massa fler frågor. T.ex hur man vill konfigurera
exim4, Det var bara en av dom 20-tals frågor man nu ställs inför.
Tydligen hade jag svarat fel på något ställe, för jag fick rödskärm på
"Välja och installera program" Hoppade över det steget och fortsatte
till nästa, att installera Grub. Ska även göra en vanlig installation,
och se vad som händer då.

Är det föresten någon som vet var man hittar Gnomes "Software" /
"Programvara" paket ? Den tycks inte finnas i Debian ? Eller har det
paketet bara fått ett annat namn ? Hittar bara Ubuntus version.

--
/Rolf