Re: Nordic Debian meetup at FSCONS Göteborg, Sweden 31 oct - 2 nov

Hej Per (och alla andra).

Tänkte passa på att tacka för ett bra intitativ!

Har nu själv precis bokat min biljett. Kommer förmodligen frenetiskt
jobba på bug squashing under dessa dagar som ligger precis innan frys av
Jessie. Om andra är intresserade av detta (nya som erfarna) så säg till
så sammarbetar vi! Ni hittar mig förmodligen säkrast i "Debian-rummet".
Om någon är intresserad och frågar mig så kan jag kanske också bistå med
en eller annan skröna från årets DebConf som jag besökte i Portland, OR
nyligen.

Väl mött,
Andreas Henriksson