Re: Skicka svar till listan från GMails Webmail

> Jo, jag ser att du gör samma sak själv.. :)

Jag prioriterar viktigare saker än en vettig e-posthantering just nu.

> Så du har aldrig fått smäll på fingrarna för det, som jag fick i denna
> listan ? Tänker inte säga av vem.. :).

Nej, varför skulle jag få det? Det är väldigt onödigt. Det är ju inte som
att denna lista besudlas av teknisk eller kommunikationsmässiga
oegentligheter så att den blir helt oläsbar.

Som vanligt är det bättre att vara konservativ med vad en skickar och
liberal med vad en tar emot. Det är ju lättare att låta de deltagare en
inte vill läsa (om det nu är så omåttligt jobbigt med lite extra
e-postadresser i To och Cc) att gå till killfile, än att uppfostra alla.

Det är också oändligt mycket viktigare att folk deltar i diskussionen
än att de skickar e-post på rätt sätt. Netikett och oskrivna regler för
hur en deltar i sändlistor plockar folk upp efter hand.

--
Per