Re: Skicka svar till listan från GMails Webmail

> I frågan jag ställde på deras support (som jag länkade tidigare i
> tråden, besök den gärna och kommentera) så hävdar dom att det är
> sändlistan som är felinställd och att dom inte kommer att göra några
> förändringar.

..och där står man som den omtalade hötappen. :(

> Det verkar tyvärr inte gå att göra mycket åt detta.

Synd!

> Så, slutsatsen blir väl - om du skall använda gmail med Debians
> sändlistor (Jag gör det själv för vissa ändamål) - använd en vettig
> e-postklient och inte webbmailen om du vill slippa extraarbete.

Skulle jag i principip kunna göra. Men att ha både webmail och sköta
det lokalt, är inget som jag känner för. Inte i dagsläget iaf.

Så om det är ett absolut krav att jag enbart svarar till lilstan (när
jag glömmer att klippa och klistra). Så avbeställer jag hellre debian
listorna. Vilket jag skulle tycka vore väldigt tråkigt. Om det nu inte
går att fixa på annat sätt. Eftersom jag enbart prenumererar på
Debianlistor, så vet jag inte om problemet även finns i andra listor ?

Men du gjorde iaf ett försök Andreas. Det ska du ha all heder åt.

--
/Rolf