Re: Skicka svar till listan från GMails Webmail

Den 14 september 2014 00:00 skrev Rolf Edlund <rolfewise@gmail.com>:
> Det enda skillnaden blir. att då svarar jag enbart privat. Och jag
> behöver inte gå till inställningen för att prova det. Det räcker att
> jag väljer "Svara" i menyn.

"Problemet" är att GMail inte bryr sig om, till vem mailet är skickat
- till listan i detta fallet - utan tittar enbart på vem som har
skickat mailet.

Så om jag ibland glömmer att klippa och klistra, så hoppas jag att ni
kan stå ut med det ?

Btw, ser att fler kan svara till " Svara Alla". :)

"Have a nice day" :)

--
/Rolf