Skicka svar till listan från GMails Webmail

Har nu fått smisk på fingrarna, för att jag har svarat på mail, både
till listan och privat. Som vi redan diskuterat i listan. Så går det
inte att väljai i GMail, att enbart svara till listan. Det som går att
välja i wegränssnittet, är att skicka privat svar eller svar till
listan och privat.

Försöker att komma ihåg att klippa och klistra, men ibland så glömmer
jag det i hastigheten.

Alltså har jag bara att välja mellan, att inte svara alls ?

Någon sa i listan, att den är felkonfigurerad ?

--
/Rolf