Re: Inte se på SVTPlay

On 6 Sep 2014 20:52 +0200, from rolfewise@gmail.com (Rolf Edlund):

Tack tack för tipset! Nu kanske jag också kan få ut något av att
betala TV-licens... (har en gammal tjock-TV för att titta på inspelade
filmer, som bekant struntar ju Radiotjänst högaktningsfullt i att den
är oanvändbar som TV-_mottagare_ i dagens Sverige.)

> Tror det blir lite problem, när man kikar på en direktsändning. Men
> annars är det ett bra tips.

Plockade precis hem senaste versionen från github. Den har en
parameter `--live' som kanske kan vara värd att prova?

--
Michael Kjörling • https://michael.kjorling.se • michael@kjorling.se
OpenPGP B501AC6429EF4514 https://michael.kjorling.se/public-keys/pgp