Re: Debconf

On Mon, 25 Aug 2014 18:21:45 +0200,
jan@lillahusetiskogen.se<jan@lillahusetiskogen.se> wrote:

>Någon som har lyckats se/höra något från Debconf? Om ja, hur?
>
>/Janne

Det fungerade alldeles utmärkt igår natt - Då gick jag via "Live
Streaming!"-länken på debconf14.debconf.org.

Nu ser det dock inte likadant ut där som igår natt... Det kanske ändras
igen tills föredragen börjar igen.

Ett alternativ kan vara att gå in på dagens schema
https://summit.debconf.org/debconf14/2014-08-25/

och där klicka på högtalaren längst till höger för en föreläsning
(mousehover säger "audio feed", men det är video från evenemanget).

Dock så börjar dom ju inte förrän kl 19 svensk tid idag.

mvh
-- Andreas Rönnquist
mailinglists@gusnan.se
gusnan@gusnan.se