[gdm3] fråga kring konfigurationen i Debian

Hej!

Jag kör Debian Testing, och har en fråga relaterad till gdm3 (3.12.2-2.1).

Sedan hoppet upp till 3.12 härförleden så har jag i stället för min egna
bakgrundsbild i stället en bild som ser ut som någon sorts färgglad
mosaik som man hissar upp för att få upp
användarlistan.

Jag kollade igenom bugglistan på packages.debian.org, men det verkar
inte vara något om det
där. Jag har min

/etc/gdm3/greeter.dconf-defaults

och ändrar jag t.ex. logo för [org/gnome/login-screen] etc. så slår
ändringarna igenom, så jag vet att min konfiguration läses in och
används av gdm3.

Jag har sedan tidigare satt picture-uri för
[org/gnome/desktop/background] till min önskade bild, och den har fram
tills uppgraderingen till 3.12 varit synlig i 3.8 och 3.4.

Jag antar att det kanske är en annan konfigurationsparameter som styr
den bild som jag nu vill byta ut, men har inte hittat vad detta kan vara
än. Någon som vet? Eller är det läge att leta runt i källkoden?

Mvh,

/Joakim
--
 http://www.df.lth.se/~jokke/