Re: 21 år!

> En bra början kanske kan vara
> http://archive.debian.org/debian/dists/Debian-1.3.1/
>
> Inte riktigt installations-CD, men det kanske går att lösa med lite
> pyssel.

Tack för tipset Michael. Men det var det att det var någon som hade
skapat installations CD skivor, som jag tyckte var mest intressant.
Klart, det hade även varit kul att få återminnas en sånn tidig
version. Vet inte äns om den hade gått att installera under VBox.

Och på den tiden fanns det inga färdiga *.iso filer att hämta hem av Debian.

Jag har v2.2 på CD. Har många gånger tänkt att installera den på en
gammal burk jag har stående här. Men det verkar som om tiden inte
finns till.. :).

--
/Rolf