Re: Dagens version av Testing Netinstall

så går det när listan är felinställd
Rolf Edlund skrev 2014-08-04 22:49:
Den 4 augusti 2014 22:30 skrev Sven Arvidsson <sa@whiz.se>:
Hur gör man en installation med contrib påslaget i Jessie ?
Hmm, jag hade för mig att man får en fråga om det, men det är nog bara
om man väljer läget "expert".
Du har helt rätt, dom frågorna fick jag faktiskt under "expert"
installationen ( tänkte inte på det :). Och som du sa, så valde jag
att inte slå på dom. Ska prova på nytt att göra en ny installation med
contrib och non-free påslagna. Men det får bli i morgon. Känner inte
för att sitta 2h till just nu.. :).

Annars lägger man till det efteråt:
https://wiki.debian.org/SourcesList
Jo, det känner jag till. Tack ändå.

Svara helst tillbaka till listan och inte till mig personligen! :)
Sorry, glömde jag att klippa det i mit förra svar ? Kollade nu, och
tydligen gjorde jag det. Sorry! GMail är ju lite bökig där. För det
går ju inte att enbart svara till listan på ett enkelt sätt. Blir en
del klippande och klistrande där.

Ska försöka vara extra noga med detta.