Re: Debian Testing GNOME

> Jag har tagit en snabbkoll på buggarna på pseudopaketet debian-cd, men
> kan inte se något liknande rapporterat - Jag skall ta ner ison och testa
> i Virtualbox och se om jag får samma resultat.

Det kanske är samma fel i alla dom andra versionerna ?

Känner du för det, så kan du kanske testa dom andra oxå. För du har
säkert en mycket mer kraftfull maskin än den jag har. Så det som på
min dator tar 2h, kanske inte tar mer än 10 min hos dig ?

Håller nu på att installera Netinstall, och har där valt Gnome. Ska
bli spännande att se vad jag får för DE nu.. :)

--
/Rolf