Re: FriBID (fritt BankID-program) finns nu i testing

On Sun, 13 Jul 2014 19:59:19 +0200,
Samuel Lidén Borell<samuel@kodafritt.se> wrote:

>Hej,
>
>Ni som använder BankID känner kanske redan till FriBID [1], om inte så
>är det ett fritt alternativ till BankID Säkerhetsprogram (som för
>övrigt nyligen lade ner Linux-stödet). Givetvis är det något man
>använder helt på egen risk!
>
>Som titeln säger så finns FriBID nu i testing. Paketet heter kort och
>gott "fribid". Paketet utgörs av en webbläsarplugin, som fungerar i
>bland annat Iceweasel (men tyvärr inte i senaste versionen av Chromium,
>se [2]). Mer info finns på hemsidan [1] och i programmets manualsida.

> [...]

Bra jobbat! Dock så noterar jag att ni inte har skickat dom senaste
ändringarna för Debianversionen 1.0.4-2 till git-förrådet, utan bara
har 1.0.4-1 där än så länge. Skulle ni kunna ordna det?

Tackar på förhand,
mvh
-- Andreas Rönnquist
mailinglists@gusnan.se