Re: Nyare MineTest på Stable

<staffan.melin@oscillator.se>:
> [...]

Det gick bra att bygga själv på stable. Följde

https://forum.minetest.net/viewtopic.php?f=3&t=3837&sid=720867b90b9eef946bdc255e2890b9a2&start=25

och det finns bra beskrivning över beroenden på:
http://dev.minetest.net/Compiling_Minetest#Compiling_on_GNU.2FLinux

Klienten listar dock inga servrar men det går bra att ange dem
manuellt (lista på http://minetest.net/servers).

Tack!

Staffan

--