Försöker ladda ner senaste Jessie netinst och installera mha usb-minne.

Hej!

Jag har laddat ner iso av Debian Jessie till ett usb-minne för att sen kunna installera det på en gammal testmaskin -> http://cdimage.debian.org/cdimage/weekly-builds/i386/iso-cd/debian-testing-i386-netinst.iso
stoppar in usb-minne på maskinen jag använt för nerladdningen sen kör jag
umount
cp debian-testing-i386-netinst.iso /dev/sdb1
sync

bootar maskinen jag vill installera på med usb-minnet i - får felmeddelande "isolinux.bin missing or corrupt" jag konstaterar att filen "isolinux.bin" finns på usb-stickan (i katalogen "isolinux").

Jag har testat med olika målmaskiner och även med annan version av Jessie
http://cdimage.debian.org/cdimage/jessie_di_alpha_1/i386/iso-cd/debian-jessie-DI-a1-i386-netinst.iso

Är det någon som har ett tips ang detta tar jag tacksamt emot det.

Mvh
Thomas Dahlén