Re: Gnome3 i VB

Den 24 april 2014 00:57 skrev Per Andersson <avtobiff@gmail.com>:

> Nej, jag kör Debian och har gjort så i mer än tio år.

Då är du bättre än mig. :).

Som jag tror jag nämt förut, så var Debian version 1.3 min allra
första kontakt med Linux.

Själv testar jag ofta lite olika distar. Men på något sätt, så kommer
jag alltid tillbaka till Debian. Fast jag får väl erkänna, att nu var
det ett tag sedan jag körde Debian som mitt huvud OS (*skäms*).

> Jag har aldrig ens testat Arch, jag hittade det när jag sökte lite på internet
> bara. Faktum är att jag hamnar på Archs dokumentation lite då och då när
> jag söker efter diverse, ofta är ju problemen och lösningarna generella.

Sannt !

Har bara testat Live versionen av Arch. Men tycker att både deras
Forum och speciellt deras Wiki är fantastiskt. Tror inte någon Wiki
äns kan komma i närheten. Inte äns Debians egen Wiki, även om det oxå
är väldigt bra.

--
/Rolf