Re: Gnome3 i VB

> Antog att du ville ha diskussionen privat, eftersom du skickade ditt
> svar privat till mig. Men det kanske bara var ett "Tillfälligt fet!".
> Har ju själv råkat skicka privata svar, istället för till listan.
>
> GMail är ju lite klumpigt där !! För antingen kan man svara avsändaren
> privat, eller svara till alla = både till avsändaren privat och till
> listan. Finns ju inget val att enbart svara till listan. Iaf inget som
> jag vet om. Men om det är någon som kommit på något sätt, så vore det
> kul att få veta hur.

Ja det var klumpigt av mig, förlåt. Mitt svar var menat till listan
och inte privat.

> Ok, något sån popup fick inte jag. Mysko!
>
> Därimot är det det problemet jag får när jag bootade upp Live skivan.
> Men i den popup jag då får upp, stå ungefär att min dator inte är
> tillräckligt kraftfull för att köra Gnome3, och att den kommer att
> hoppa ner till fallback-mode.

Det är nog den jag får också: "GNOME 3 Failed to load" och så att
mitt "system (graphics hardware or driver) is not capable of delivering
the full GNOME 3 experience."

> Tackar, ska kolla på det.

Förresten fick jag det inte alls fick det att fungera efter att ha installerat
firmware-linux-nonfree. Det vara bara popupen som inte visas när jag
loggar in en andra gång...

--
Per