Re: Debian Gnome 3

On Sun, Apr 6, 2014 at 7:22 PM, Rolf Edlund <rolfewise@gmail.com> wrote:

> Gjorde nyss en snabbkoll. Och det paketet är inte installerad på live
> skivan. Där hittade jag bara firmware-linux-free.

Precis.

Jag hittar inte några filer som skulle vara med i firmware-linux-nonfree i
ison med +nonfree. Det är väl det som är tanken?

Det går ju bra att lägga till contrib och non-free i /etc/apt/sources.list och
sen installera firmware-linux-nonfree, men det är ju lite omständligt.

Jag tycker att det är en bugg som bör rapporteras till paketet live-boot.

--
Per