Re: Debian Gnome 3

Den 3 april 2014 18:54 skrev  <jan@lillahusetiskogen.se>:

> [...]

Direkt URL ?

> Jag också. En släng av arrogans men en betydligt större släng av
> kompetens.

Det bästa tycker jag var, när han gav 'fingret' åt Nividia folket. Men
efter det så hände det oxå något

> För egen del är jag betydligt mer intresserad av funktion och
> stabilitet än av ett "läckert" användarinterface. Jag kan tom tänka mig
> att köra XP för att tillfredsställa mina kunder. Bara lite obehagligt.

Jag kan delvis förstå att man gör en sån sak för sina kunder. Men jag
skulle personligen aldrig göra så.

Och nu slutar ju M$ att suporta XP om fyra dagar (8 April).

> Jag har inga problem att inse att det finns massor av människor som
> gillar häftiga effekter (liten lögn) men tycker att form före funktion
> är ett misstag.

Håller helt och hållet med dig. Det är därför jag kommer att köpa Win8
på Måndag.. ;).

( Tyvärr fungerar ju även hundindustrin på samma sätt: form före funktion. :( )

--
/Rolf