Re: Ändra hastighet/freq på CPU:n ? [SOLVED]

> Hmm, man verkar tyvärr ändå inte kunna sätta önskad processor-frekvens,
> utan plugin-en verkar bara vara för att övervaka aktuella frekvenser...
> Man kan ju bli lätt lurad av användargränssnittet... :(

Aha.. Kanske även gäller den app som jag använder. Får testa hur det
ligger till.

Antagligen har jag isf oxå blivit lurad av avgs.

> Sorry -

Ingen fara. Ligg nu inte sömnlös för detta inatt Andreas.

Nu står jycken här med kopplet i käften och krafsar mig på benet.
Undra vad han vill..

--
/Rolf